emmamariawinberg

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Emma Winberg - 17 april 2012 11:15

Hade en grym dag igår. Började med att hoppa upp på cykeln och trampa till brorsan och Louise. Vi fikade, myste med King och kollade på Breivik hela förmiddagen. Därefter var det bara upp på cykeln igen, ner på stan och köpa te samt 20par strumpor åt Andreas. Hem, koka köttkorv och steka potatis sen styrelsemöte. Gjorde även typ världens bästa "gå-bort-present". Nämligen chokladtryffel som jag la i en gammal chokladask jag hade och klädde om den med tidningspapper. NÖJD. 


Idag ska jag till kvinnokliniken för att höra om man kanske skulle kunna få lite nya p-piller sen hoppas jag att Sofia vill träffa mig i eftermiddag. På lördag ska jag, emira och maria åka till stockholm och kolla in "Dont Blame The Dog" med käraste Isa som huvudperson i bandet! Jag ryser när jag tänker på hur jäkla grym hon är! Inte minst som person, men också som artist! Här får ni ett litet smakprov! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards